donderdag 5 maart 2015

Witte hartjes


Ik ben zo blij. Ik heb nu al 9 volgers.
Bedankt Annie , Ilse , Gaby , Martine ,
Durvina , Marike en Margo om mijn blog te volgen en
nu al bijna dagelijks berichtjes te plaatsen. Dat doet deugd !
Ik blijf in de hartjessfeer, ook de komende dagen...
Ik heb zoveel inspiratie de laatse dagen...
Is dat de lente die aan het komen is ?
Deze kaart is heel eenvoudig.
Dat zwart met dat donker groen en dan die witte hartjes,
dat heeft wel iets, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Tot gauw !

5 opmerkingen:

  1. HARTstikke leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Sarah, eenvoudig maar echt wel mooi.
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, zo tof, al die hartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eentje in alle eenvoud, echt mooi.
    Bedankt voor de vele reacties op mijn blog ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Sarah!
    Gezellig dat je mijn blog hebt gevonden... natuurlijk kom ik ook even bij jou kijken ;D en ben gelijk je volger geworden.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah