donderdag 25 juni 2015

Toneel


Gisteren heb ik tijdens de repetities
leuke foto's kunnen maken.
De bovenste foto is mijn dochter .
Zo stralend mooi !




Het waren 2 intense weken voor mij
maar het resultaat is zo knap !


Na de repetitie gisteren vroeg juf of
ik nog een kaartje kan maken voor bij
de inkom om naast een mandje te leggen .
Nadat de broertjes in bed lagen gisteren
nog gauw dit gemaakt
samen met mijn dochter.
We hadden gelukkig bijpassende
prentjes van lekkere thee.
Vandaag om 11 uur voeren ze het
toneelstuk op voor de klassen
van de lagere school.
Om 20 uur voor de ouders ,
 grootouders, vrienden...
Een mooie afsluiter van
het schooljaar !!

11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's van het toneelstuk. Leuke kaart ook en veel succes voor de opvoering van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Je dochter ziet er stralend en mooi uit! Ik wens je ontzettend veel plezier met de voorstelling. Is vast een hele bijzondere belevenis. kaartje voor de bij de ingang is leuk. De plaatjes passen inderdaad perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's ! Succes vandaag met de opvoering !
    En inderdaad : Mooie dochter !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig uit, dat wordt genieten vandaag, veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Sarah.....en wat een leuke foto van je dochter....ze lijkt volgens mij op jou! Succes voor de opvoering.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige foto's, wat staat je dochter er mooi op! Geniet van de voorstelling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi die foto's Sarah.. knappe dochter heb je...al een hele dame...geniet maar heerlijk van de voorstellig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er allemaal mooi uit, je dochter straalt helemaal, leuk kaartje voor bij de ingang heb je gemaakt. Je kkt kaartje vond ik superleuk met de uil, meer had hij niet nodig.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als de voorstelling zo prachtig was als de artiesten, dan zal het formidabel geweest zijn!
    Toch wel leuk dat je er aan mee mocht werken!
    greotjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zien er allemaal prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk. Was best spannend , denk ik. Als je je eigen kinderen ziet spelen, werd ik toch wel een beetje emotioneel en trots. Jullie hebben leuke kindjes. Zag net het blog met de foto van jullie zoon.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah