woensdag 5 augustus 2015

Mannenkaart : veertjes


Op het blog 
stond een oproepje om een mannenkaartje
 te maken met als inspiratie haar kaartje .


Neem eens een kijkje op haar
 blog en doe mee !
Ik gebruikte haar lay - out en
de bruine tinten.
Iets scheef zetten op een kaart
doe ik niet vaak ,
dus ik vond het prettig om met haar
voorbeeld te werken ..
Ik gebruikte de lange veertjes van
de stempelset Four Feathers.
Het papiertje erachter beïnkte ik zacht
met twee tinten bruin .
Morgen nog een mannenkaartje .
Tot dan !

14 opmerkingen:

  1. leuke layout, tof met de veertjes! Mooie kaart Sarah!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige mannenkaart, de veertjes zijn top.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Sarah, die veertjes zitten nog niet in mijn SU collectie :p
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie veertjes en prachtig kaartje met het gestempelde blad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kaart met het gestempelde blad is van Marianne . Ze heeft trouwens een mooi blog. Kijk maar eens !

      Verwijderen
  6. Prachtig mannenkaartje, Sarah!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaarten Sarah!
    Mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan Sarah, een toffe mannenkaart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je mannenkaartje Sarah...leuk gelift ....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk en mooi kaartje. Gaf idee om zoiets te doen. Ik ga eens kijken bij Marianne. Mooi effect he, als je iets wat scheef plakt...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sarah, Wat is jouw gelifte kaart goed gelukt. Erg mooi geworden. De veertjes zijn bij mij ook nog steeds een grote favoriet. Je kan ze overal bij gebruiken. Bedankt voor je inzending.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je erg leuk gedaan: een ideale mannenkaart!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah