maandag 12 oktober 2015

Scribble doodle fun



 Normaal zijn de weekends heel gevuld.
Maar zondag was ik ongepland 
ineens 3 uurtjes alleen thuis .
Ik heb de huishoudelijke
taken laten staan en 
heb me gezellig achter 
mijn bureautje gezet.
was er weer een leuke 
nieuwe opdracht .
# 282 Scibble doodle fun 


Wat heb ik me geamuseerd. 
Gewoon gezellig wat tekenen. 
( Mijn schriften en bureaubladen
stonden vroeger altijd vol 
met krullen en spiralen .)
Ik tekende eerst met
shadow painting liner 
een tekening en schilderde die erna 
met ecolineverf.


Als alles droog was trok ik de liner weg
en tekende met zwarte stift nog
wat stipjes en rondjes.
Dit plakte ik op een kaartje .
Met hetzelfde stiftje tekende ik nog 
een randje en krullige letters .
Heerlijk ontspannend .
Ik was net klaar ,  toen iedereen
 weer thuis was .
Omdat ik zo ' n mooie herfstdag 
niet aan me voorbij kan laten gaan , 
ben ik daarna met de drie jongste
nog walnoten gaan rapen in de
tuin van een vriendin .
Leve de herfst met al zijn 
kleuren en schatten !

Met dit kaartje waag ik ook een kansje
bij Dutch Card Lovers
#241 swirls .

33 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Sarah, wat een werk maar het resultaat is super leuk!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo onverwachts even tijd te hebben om te knutselen !
    Je hebt de tijd goed benut met zo'n prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi resultaat van je vrije uurtjes! Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleurrijk en je kaart met sterretjes hieronder is ook errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart! Heerlijk toch, als je zo maar 'tijd over ' hebt?! Volgens mij heb jij die goed benut ;) En wat ga je met de walnoten doen? Zo opeten of iets lekkers mee bakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gebeurt niet vaak dat mama's even een momentje voor zichzelf hebben en je hebt de tijd heel goed benut Sarah! Super leuke en vrolijke kaart :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je vrije uurtjes goed besteed, Sarah. Wat een leuke kaart is dit geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Toffe kaart, heel mooi en ook mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owww heerlijk om zo te kunnen tekenen zonder iemand om je heen , prachtig geworden hoor!!!!
    Ja gezellig al die herfst kleuren en het was heerlijk herfst weer afgelopen weekend.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn even tijd voor jezelf,Sarah.Super leuke en vrolijke kaart geworden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautifully done!! Lovely card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gemaakt zeg!!!! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such is fun, thanks for sharing with us at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wart leuk he Sarah....even en paar uurtjes voor jezelf!
    Je hebt je tijd aardig benut als ik het kaartje zo zie....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je tijdens een momentje voor jezelf een prachtige kaart gemaakt. Heel leuk zo helemaal uit de vrije hand.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap om de boel de boel te laten. Is best wel eens nodig. Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je die vrije uurtjes goed besteed! Je kaart is prachtig! Superleuk dat je weer meedoet bij CCCB; dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zeg en heerlijke kleuren, super leuk gedaan Sarah!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo te zien heb je je heerlijk vermaakt in je hobbyhoekje...een schitterende kaart Sarah...heel mooi en kleurrijk...KNAP gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sarah, wat een enige kaart si het geworden. Mooi met de kleuren en die technieken! Lekker om zo maar even en paar uur voor jezelf te hebben. Daar komen bij jou in elk geval heel mooie kaartjes van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi gemaakt en wat schitterende kleuren heb je gebruikt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een beauty van een kaart, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig gemaakt. wat een mooie kleuren.. groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is dit mooi zeg, prachtige kleuren!! Ik heb ooit ook nog aan shadowpainting gedaan, heel tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi gemaakt, sprekende kleuren! Wat leuke besteding van wat onverwachte vrij tijd.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die kan ook meedoen met de Dutch Card Lovers, ik zie swirls!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sarah je bent één van onze spotlight artists bij CCCB! Gefeliciteerd! Zo leuk; ik ben ook helemaal wég van je kaart!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, prachtig gedaan Sarah ! Wat leuk dat je zo onverwacht een paar uurtjes voor jezelf had, je hebt ze heel goed gebruikt ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zelfs de letters hebben swirls! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bedankt voor het meedoen met Dutch Card Lovers met deze leuke SWIRL creatie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart hoor leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah