vrijdag 18 december 2015

Een liefdevol 2016




Bij CCCB heeft Stella  weer een
leuke challenge bedacht :
Week 292 ~ The Heat is On!
" Gebruik embossingpoeder op je kaart "


Ik schreef de tekst zelf met een 
embos pen en vervolgens strooide 
ik er wit embospoeder over en verwarmde het .
Ik vind dat altijd een beetje magisch 
als het dan zo smelt . 

 
  Het kaartje is voor mijn ouders .
Ik wou hen echt een 
lief en hartverwarmend kaartje geven .
( Hebben ze nood aan ) 
Ik werkte met ecoline verf en maskeervloeistof .
Het stempeltje kleurde ik in met mijn copics .
Dit lieve vogeltje kom je volgende 
week nog eens tegen .
 
  

16 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje voor je ouders Sarah!

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief! leuke tekst.. mooi geschreven.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een heel lief kaartje, je ouders zijn er vast erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje! Leuk dat je de geëmbosste tekst zelf hebt geschreven,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en schattig kaartje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en liedevol kerstkaartje Sarah, daar zullen je ouders vast heel gelukkig mee zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en speciaal kaartje voor je ouders Sarah!
    Groetjes en bedankt voor de tip....maar ik was te laat!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schrijf jij mooi! Prachtig gedaan! Het kaartje is met liefde gemaakt, dat kun je zo wel zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart speciaal voor je ouders, hopelijk gaan ze een goed en liefdevol 2016 tegemoet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart! Moet heel fijn zijn om die te krijgen.
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah