zaterdag 19 december 2015

Kerstvakantie !! & Kindergeknutsel


Na heel wat drukke weken 
hebben de kinderen
eindelijk weer vakantie .
Gisteren kwamen ze weer thuis
met heel wat mooie werkjes .

In de kleuterklas weefde 
mijn zoontje dit 


Knutselde hij dit


En dit met schatten
van de natuur 


De laatste weken doppen
ze elke dag met een lont in bijenwas
en het kaarsje wordt steeds dikker.
De dag voor de vakantie 
krijgen ze het dan mee en op
kerstavond mag het kaarsje
 aangestoken worden .
Trots is hij 
op zijn zelfgemaakte kaars!


In de tweede klas
knipte , plooide en plakte 
mijn zoontje een ster


en maakte een klok .


In de zesde klas hadden ze na de 
het werk van de geschenkenbeurs 
nog heel wat bij te werken 
van leerstof .
Dus geen projectjes af , 
maar wel in wording .

In het middelbaar maakte mijn 
dochter deze boetseerwerkjes 




Ik word altijd blij van al dat kindergeknutsel
daarom deel ik het graag op mijn blog ,
hopelijk vinden jullie dat fijn .

Een fijn weekend !






14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van de kaars. Mooie creaties allemaal. Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo veel mooie knutselwerkjes, creatieve kinderen zoals hun mama ;-)
    Ik bezorg je een van deze dagen onze kerstwensen (geen kaartje ;-)
    Geniet van de vakantie met de kids, Lucas heeft er ook heel erg nood aan. Even rustig aan een geen stres!
    Fijn weekend
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige werkjes van jouw kids! Mogen ze heel fier op zijn, en de mama natuurlijk ook!
    bij ons waren het buizen op het rapport... Nu uitkijken voor een andere studierichting... Minder leuk! Maar dan straks misschien beter humeur bij onze puber, we blijven hopen...
    Fijne vakantie!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie knutsels!! Leuk dat er zulke leuke creatieve dingen gedaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw seg, stuk voor stuk mooie werkjes hebben ze gemaakt.
    fijn weekend
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal knappe werkjes, hoor. Het idee van de kaars vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg die hebben hard gewerkt!
    De knutsels zijn super!

    Hele fijne vakantie, geniet ervan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creativiteit, super leuke knutsels waar ze trots op mogen zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad, daar kun je alleen maar van genieten.
    Ik geniet met je mee. Mooie knutsels van je kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben je kinderen heerlijk geknutseld, daar kan je als moeder trots op zijn. De ster is heel mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig om alle knutselwerkjes van jouw kinderen voorbij te zien komen. Leuk ook dat er op school zo veel aandacht aan creatieve vakken wordt besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een creatieve zoon heb je zeg, en wat een mooie resultaten brengt hij naar huis, wat gaat dit nog worden in de toekomst , ik kijk er al naar uit!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai, wat een prachtige creaties ! Jouw kinderen hebben wel degelijk jouw talent geërfd, Sarah ! Super mooi allemaal, de geboetseerde beestjes zijn prachtig ! En nu genieten van de kerstvakantie !Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sarah, eindelijk even de tijd gemaakt om op jouw blog rond te neuzen :-) En wat een fijn verhaal hierboven. Kinderknutsel ... dat wel, maar van een fijn niveau. Van jouw zoon, dat vind ik echt prachtig. Die kleuren en materialen. Van jouw dochter, wauw! Heel knap vind ik dat. Wat moet het fijn zijn, dat zij zich creatief zo kunnen uiten. Ik ga nog even verder kijken. Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah