zaterdag 12 december 2015

Winter Vrienden


Een winterkaartje voor de 
challenge van CCCB
# 291 : It's all about winter 


De opdracht is een winterkaartje,
maar geen kerstkaartje .
Ik koos voor een 
lief prentje van een eskimo en
een hondje .
Ik kleurde het in met Copics .
De achtergrond is een papiertje 
met schaatsen en wat glitter .
Laat de winter nu maar echt
komen !
De kinderen willen sneeuwpoppen
en engeltjes in de sneeuw maken ,
sneeuwballen gooien en schaatsen.
Sneeuw is toch altijd
een beetje magisch .




12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart. Hier willen de jongens ook graag sneeuw.. We moeten maar afwachten ;) groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie winterse kaart Sarah!
    Voor mij moet het nog niet sneeuwen! Mooi, maar ga er niet zo graag door. Ik stel voor: ok voor sneeuw in het binnenland, niet aan de kust... ;-)
    Fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Eskimo! En een leuk kaartje Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, dat papiertje heb ik ook, maar 'k heb het nog niet gebruikt. Mooi effect voor dit kaartje! En inderdaad, laat de sneeuw maar komen, hoe fantastisch, die rust en stilte die over de wereld neerdaalt...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met een schattig Eskimootje en mooi achtergrond papier! Sneeuw zit er hier voorlopig niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stempel Sarah! Ongerepte sneeuw is prachtig maar dat duurt helaas altijd maar heel kort!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute image, beautifully coloured, and a lovely card. Thanks for joining in at City Crafter. Marina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze had ik even gemist! Wat een lief eskimootje. Tja, echte sneeuw is zeker voor kinderen geweldig. Ziet er voorlopig nog niet naar uit, maar de winter moet nog beginnen. Dus wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh how very cute! Thanks so much for playing along with us at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah