woensdag 6 januari 2016

Enjoy the gifts of Nature


De kinderen zijn goed gestart op school .
Ook ik vind mijn draai weer .
Altijd even wennen zo'n leeg huis .
Ik maakte dit kaartje met centraal
een tekstje die ik zelf heel mooi vind .
Veel rood op mijn kaart ,
wat kleine sequins als accentjes .

Met deze kaart doe ik mee met de challenge
van de Egel  # 13 ' Mooie wens of spreuk '

Jullie reacties op mijn vorige kaart
waren zo fijn om te lezen .
Af en toe effe klagen ,
moet ook kunnen .
En ja vier kinders , het is wat ,
maar voor geen goud wil ik het missen ,
want het is ook 4 keer verwondering ,
4 keer plezier en je nooit vervelen !


Enjoy the gifts of Nature 

 Zo is het en niet anders .



17 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Sarah! Mooie tekst...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en een supermooie spreuk! En zo waar, je hebt veel werk met de kinders maar je krijgt er zoveel voor terug! En...ze worden groter, maar de zorg om hen blijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gezegd, natuurlijk mogen het wij het ook wel eens zeggen, dat we het soms zwaar en niet zo leuk vinden, we zijn ook maar mens toch. Het is een leuk toepasselijk kaartje.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, leuk met de doily erachter en het frisse rood! Rustig aandoen in je alleen tijd, snap dat vier kinderen een vakantie lang bezighouden vermoeiend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken het helemaal Sarah....geniet maar lekker van je ''kroost'' voordat je het weet vliegen ze uit!
    je kaartje is super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie tekst op je mooie kaartje ! Vanmiddag is je huis vast alweer gevuls en niet meer zo stil :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige spreuk! En ja, kinderen zijn zo bijzonder! Naarmate ze ouder worden, worden ze nog leuker. Alleen jammer dat je zelf dan ook ouder wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hartstikke leuk kaartje! Mooie spreuk ook Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een erg mooie strakke kaart met prachtige spreuk
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, hoor moet kunnen, kan me voorstellen dat het een drukte is met vier kinders!
    Mooi en stijlvol kaartje heb je gemaakt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart,Sarah.Mooie doily.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en een prachtige spreuk. En tuurlijk klagen we allemaal wel eens maar meestal brengen kinderen een hoop plezier.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, met een heel mooie spreuk!!!
    Tot morgen,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart met een mooie spreuk Sarah ! En een mens mag/moet toch eens haar hart uitstorten hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je meedoet met onze challenge van de Egel.
    En die 4 wondertjes, ja natuurlijk geniet je van de gifts of nature. maar soms word je geleefd daardoor. Mag je best zeggen! Ik ken het maar al te goed. Wordt anders als ze groter zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je meedoet met onze 'wens/spreuk' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah