maandag 18 april 2016

Love the Little things




Dit kaartje maakte ik naar aanleiding
van de zesde verjaardag
Eindelijk doe ik nog eens mee!
' Case me if you can'
Ik koos voor Case # 3


Een mooi kaartje van designer
Ros, dat me inspireerde.


Ik gebruikte de nieuwe 
Blueprints van MFT
voor mijn achtergrond en er is
Bling bling op mijn kaart.
Dus ik doe gelijk mee 
challenge 25
Met de houten vlinder kan ik 
ook nog eens meedoen bij:
challenge # 34.
En met de mooie tekst erop,
kan hij meedoen
bij de ABC challenge van Erna.

23 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, lieve, zachte kleuren en de MFT achtergrond is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a perfect take on my card and so very beautiful!!! Thanks so much for playing along at CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtig kaartje heb je er van gemaakt! Echt super mooi Sarah!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sarah,

    Lief, dit kaartje... Mooie kleurencombo en leuke glitteraccentjes...

    Enne, zin om van 't weekend langs te komen in 't Woefke? Dan zien we elkaar een keer 'in 't echt! ;o) Ik geef een gratis make&take...
    Zeker welkom!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Sarah...letterlijk en figuurlijk ook...heel mooi die glittertakjes...mooi sprankelend...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie casekaart en jouw lift mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, zo mooi van kleur. Lijkt wel een soort van Mixed Media.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ros zal 'em zeker weten prachtig vinden; ik ook :) Wat leuk dat je weer meedoet bij CCCB. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja mooie kaart met de overloop in pasteltinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lift! Gaaf hoe je Ros' kaartje hebt 'nagemaakt'. En je hebt het slim aangepakt door de bling bling en het hout. In één kaart, drie challenges! Hartstikke leuk dat je weer meedoet bij Craftliners!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je weer lekker bezig geweest, het ziet er allemaal weer zo leuk uit met je gerecyclede producten. Gaaf om op dit kaartje een stukje kastrand te gebruiken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart, mooie kleuren, mooi die geschulpte rand en de glittertakken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart,Sarah.Leuke glitter accenten en een superleuk houten vlindertje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat MOOI Sarah....een schitterend kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A super card so well put together !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Sarah, en je lente-tafereel is zo schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je gecased! Ik had een andere gekozen, maar deze is top!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi zoals je de kaart gelift hebt. En de tekst is prachtig.
    Fijn dat je deze maand mee doet aan de challenge van Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow hij is zoo mooi Sarah! Superleuk dat je weer meedeed. Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart is het geworden, leuk dat je mee doet met de challenge van Craftliners.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah