maandag 31 oktober 2016

Happy Halloween * Spotlight Artist


Ik verstuurde dit jaar eens een
Halloween kaartje.
Zomaar, omdat kaarten maken 
gewoon te leuk is en iemand
blij maken ook.
Geen echt griezel Halloween kaartje,
maar wel in de juiste kleuren.
Op mijn kaart een zwarte poes van MD
en oranje chevron papier van Su.


En wat bleek: ik had zelf een
Halloween tekstje 
( uit een set van Su, die ik eens 
gewonnen had )
Het zwarte papier ponste ik met
een mooie randpons.
( die stof lag te vergaren )
Bij CCCB loopt nog tot vandaag
de Halloween challenge # 335.
Hoewel ik al gast designer ben,
laat ik deze toch meedoen.


Weer een badge rijker!


Met dit kaartje. Leuk!

In België in het nu herfstvakantie.
Vanavond gaan de kinderen
rond gaan voor Halloween.

Happy Halloween voor wie het viert
en anders een mooie dag!

18 opmerkingen:

  1. tof Halloweenkaartje Sarah!
    hoop dat je kinderen zich amuseren op hun halloweentochtje en zich niet ziek eten aan de snoepjes!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit echt in een flow; wat een leuke uitwerking van onze challenge! Dat zwarte poesje is schattig :) En gefeliciteerd met het feit dat je spotlight artist bent. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart! Die poes is er zo heel geschikt voor. Veel plezier vanavond Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy Halloween Sarah! Wat een leuke kaart en wat is die poezen stans gaaf. Fijne herfstvakantie (hier is hij gedaan).

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke halloweenkaart, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke Halloweenkaart, Sarah.Wat een leuke poes en een mooie rand.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt met halloween-kleuren, maar zonder de "typische" pompoenen of zo. Tof om eens een andere invalshoek te zien. Proficiat met je badge!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke halloweenkaart Sarah! En met name het zwarte poesje is schattig. Ik heb even gekeken bij je kaart met het andere poesje, ook erg leuk geworden.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk!! Het zwarte silhouetje van de kat combineert mooi met de randjes. Fijne herfstvakantie, hier alweer twee weken geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sarah....daar ben ik weer! Jij hebt prachtige creaties gemaakt tijdens mijn afwezigheid zie ik....heel erg mooi allemaal!ook dit ziet er heel erg leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje! Ik heb niets met Halloween Wordt hier ook niets aan gedaan. Bij Guus in Wijhe wel. Daar heb je de Hellowiehe week! Wijhe spreek je uit als Wiehe in dialect...
    Groetjes en leuk dat je weer en badge verdiende!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congrats on your Spotlight award ... This is another terrific card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje, Sarah! En gefeliciteerd met je badge!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, vandaag je prachtige kaartje ontvangen, dank je wel, doet heel erg goed.
    Hele leuke halloweenkaart, ik hoop dat de kinderen een leuke avond hebben gehad. Gefeliciteerd met je badge, is ook wel een mooie, strakke kaart. Ga nu nog ff kijken wat ik gemist heb bij je.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk kaartje en gefeliciteerd met je spotlight !
    Hier is het inderdaad druk, ach ja, niet echt veel dat ik er aan kan doen vrees ik.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je badge, het is ook een heel mooie kaart ! En je Halloween kaart is heel tof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah