zaterdag 29 oktober 2016

Made with love: een uiltje


Vorig weekend ging mijn zoontje 
naar een verjaardagsfeestje
van een heel goed vriendje.
Voor de jarige maakte ik
deze sleutelhanger.


Uit vilt stanste ik het leuke
uiltje van Marianne design.
En naaide alles met een
festonsteekje aan elkaar.
De oogjes zijn splitpennetjes.


De jarige speelt ook piano,
daarom koos ik een 
muzikaal papiertje uit
de collectie papier die ik bij
Margo mocht uitkiezen.
( Dank je Margo, want jij leest altijd
trouw mijn berichtjes! )
Ik maakte het zakje met
de scorpal.
Het is een heel leuk model,
het komt van het blog van Pootles.
( de uitleg vind je HIER  )
Ze maakt veel leuke
 doosjes en zakjes.

Fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Een leuk en origineel cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig uiltje! Leuk hoor, zo'n volledig gepersonaliseerd cadeautje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi uiltje en nog wel in zo'n mooi zakje, prachtig geschenk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo weet je tenminste van wie de sleutel is, handig cadeau en een vrolijke verpakking erbij, helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk cadeau voor de jarige

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief sleutelhangertje heb je gemaakt Sarah....en daarbij nog een schitterend doosje....zal het knulletje vast wel blij mee geweest zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sarah,

    Wat een leuk ideetje!! Mooi gemaakt!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi cadeautje; er gaat niets boven handgemaakt. Dat uiltje is zó schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi die sleutelhanger. Samen met het zakje een prachtig en persoonlijk kadootje, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha wat leuk ! Heel graag gedaan Sarah ! Zo leuk dat je dat schrijft !
    Het sleutelhangertje is echt geweldig !
    Ik ga ook eens op dat pakjes blog kijken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah