woensdag 12 oktober 2016

Voorleespret # 6: Feestje van Victoria


En dan vandaag het vervolg op
mijn vorige verhaal.
Iemand had me zien voorlezen in het park
en dat zag er zo gezellig uit,
dat ze me vroegen of ik wou
komen voorlezen
op het feestje van Victoria.


Gepakt en gezakt vertrok
ik naar het feestje in een
gezellig Café vlakbij de schelde.
( 40 minuten fietsen )
Ik kende er geen enkel kindje maar
ik installeerde me en begon 
met vertellen...


De jarige kreeg een zelfgemaakte
 kroon en cape rond en mocht
me assisteren.
Bij de volgende verhalen gaven
we de kroon en cape door,
want wat wou iedereen graag
 eens een mijn hulpje zijn.


Aan de mama van Victoria
vroeg ik of ze een lievelingskleur
en/ of dier had.
Dat was zacht roze en
 kleine hondjes.
Net voor mijn vertrek gaf ik dit aan haar,
ze vond het mooi dat zag ik 
in haar ogen en mijn hartje smolt.

Heel tevreden fietste ik
weer met een volle bakfiets
naar huis 😊

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's en mooi verhaal, echt heel erg leuk dat je dat deed en je ziet de kindjes aan je lippen hangen. Dan de jarige ook nog blij maken met iets speciaal voor haar, haar dag was helemaal goed en die van jou duidelijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Sarah, jouw voorleesfeestjes worden een echt succesverhaal, super ! Je ziet hoe blij de kindjes zijn, en de jarige zal zeker extra blij geweest zijn met die schattige hanger ! Proficiat ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sarah,

    En hier heb jij misschien 'het gat in de markt' gevonden... Je moet dringend kaartjes laten maken en een site opstarten... Job verzekerd!! Kinderen willen nu eenmaal nog kinderen zijn tussen al dat digitaal gedoe...
    Succes!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, Sarah! Het ziet er heel gezellig uit!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Let op! Straks heb je geen tijd meer om kaartjes te maken, als ik die kindjes zo geboeid zie zitten, dan zal je vast nog op veel feestjes gevraagd worden! Leuk als je voelt dat ze het zo tof vinden hé!
    veel succes en plezier !
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om je voorleeservaringen te lezen. De kamishibai is zo leuk om te gebruiken, he?! Ik ga hem binnenkort weer eens in mijn klas gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat je zo een verjaardag kan opleuken en dat de kinderen ervan kunnen genieten. Die label blijft leuk om te geven, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat superleuk Sarah ! Ik vind het zo fijn voor je dat je dit hebt kunnen doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk dat iemand je in het park had gezien en je meteen heeft uitgenodigd! Het ziet er een heel tof feestje uit!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niets is zo heerlijk als voorlezen en voor kinderen is het zo belangrijk. Ze hingen zo ongeveer aan je lippen; wat leuk! En het label voor de jarige is zó schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je daarvoor gevraagd bent. Leuke foto's, je ziet dat de kindjes genieten van jou verhalen.
    En nog steeds geen post :( zo jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal vast heel gezellig geweest zijn op dat kinderfeestje Sarah....hele leuke foto's van jou en die enthousiaste kindjes...ook het tagje wat je voor haar gemaakt had is super leuk ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjee, ja, deze had ik dus ook gemist....je kaartjes voor kerst dus niet. Maar wat een leuke foto's. En een leuk verhaal. Dat gaat dan van mond tot mond, straks ben je bekend in Antwerpen en omstreken. Zo leuk, ben benieuwd wat dat nog gaat worde met jou...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah