woensdag 19 juli 2017

Hippe schoudertas # Handlettering


Voor mijn zestienjarige meid naaide 
ik deze hippe schoudertas
als verjaardagskado.
Mijn dochter is net als ik fan 
van veertjes en mooie quotes en
 dat heb ik verwerkt op deze tas.


Op een stuk witte stof schreef en tekende 
ik met zwarte textielstiften en naaide deze
strook op mijn zwarte stof.


Aan de binnenkant stempelde
ik nog een labeltje.
De verenstof is een koopje en
ik heb nog heel wat over,
dus er zal zeker nog wel iets 
mee gemaakt worden.

Bedankt voor jullie reactie
op mijn eerste gehaakte knuffel
en ja hoor er volgen er nog!

Geniet van jullie dag! 

16 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke tas heb je zo gemaakt, Sarah. Wat zal je dochter daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke tas, Sarah! En die veertjes-stof is geweldig en zo toepasselijk! Heel leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig cadeau, deze hippe verentas! Echt supergaaf zoals je 'm gemaakt hebt. Wat zal ze daar blij me zijn. Die tas gaat ongetwijfeld veel gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan Sarah! Ik vind hem leuk. Dochterlief ook natuurlijk?!
    Dank voor de link in je mail....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel leuk, deze tas! Uniek en inderdaad helemaal hip. Je gehaakte knuffel is ook echt tof.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gemaakt voor je dochter.
    Daar gaat ze de show mee stelen met zo'n mooie zelfgemaakte tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, dat is mooi! Zo persoonlijk, wat zal ze er blij mee geweest zijn.
    Die loopt straks te pronken natuurlijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg geschikt cadeau voor een 16-jarige en wat is ie mooi geworden. Prachtige stof en mooie handlettering.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tas wow, daar is ze vast heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat mooi deze tas voor je dochter! Knap die handlettering, en de verenstof past er super bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi verjaardagscadeau Sarah

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk cadeau, heel mooi gedaan.
    fijn weekend
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje, Sarah, wat heb jij dat mooi gemaakt. Knap hoor met dat handlettering. Is zo up to date. De binnenkant is ook zo toepasselijk. Je dochter heeft dus een hippe schoudertas.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah