woensdag 26 juli 2017

Kleurenkaartenteam: okergeel en terracotta


Door het regenweer van afgelopen
dagen, heb ik weer wat verse kaartjes
kunnen maken.
Zoals deze voor het Kleurenkaartenteam.
Eerst had ik een kaartje gemaakt
in de foute kleuren.
( Die zijn jullie morgen. )
Een nieuwe poging resulteerde
in dit kaartje.
De kleur terracotta was geen eenvoudige,
maar toch papier gevonden in die kleur.
Het behangpapierstijl-papier
scheurde ik langs 1 kant.


Okergeel papier wist ik al van vorige
keer dat ik dat niet had.
Maar wel in mijn aquareldoos,
dus schilderde ik de jurk in die kleur.
( Bedankt Margo voor de afdruk  ☺)
Ik vond ook nog twee
plakparels in de juiste kleuren en
die maken het kaartje af.
Mijn oudste dochter vond hem prachtig!
Andere deelnemers van het KKT
vind je bij Martina.

Vandaag ga ik weer voorlezen
in de bibliotheek en
vanavond ga ik zeefdrukken.
( Later hier meer over ☺ )



31 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart in deze kleurencombi, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi, elegant resultaat. geslaagd kaartje
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand, bedankt !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij was het net andersom sarah wel papier in okergeel niet in terracotta. Maar ik had verf in terracotta. Je kaartje is heel mooi en geslaagd, mooi danseresje. groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart Sarah! Die stempels zijn tof, leuk dat je zo wat kan uitwisselen hé!
    veel plezier met je voorleesmomentje en bij het zeefdrukken! Benieuwd naar het resultaat!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jij hebt met deze kleurtjes een prachtige kaartje weten te maken Sarah!
    Groetjes en veel plezier vanavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi resultaat, en die foute kleuren da's goed voor in de voorraaddoos. ik heg geen terracota cardstock en moest ook op zoek.
    succes met het zeefdrukken
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Sarah! Prachtig papier en mooi afdrukje gekleurd!
    Wat leuk dat je gaat zeefdrukken.
    Veel plezier!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje en leuk bedacht met een stukje behang erachter. Deze stempel is ook erg leuk. en zeker met deze kleuren een super kaartje geworden. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe kaart! Veel plezier met het voorlezen en het zeefdrukken. Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje... benieuwd wat jouw ervaringen zijn. Zaterdag ga ik hier aan zee gelliprinten! Ook nog nooit gedaan, maar ik zie er veel moois mee.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk geworden .
    Ben benieuwd naar de andere kaartjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig stijlvol kaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, je hebt het heel mooi opgelost door het afdrukje in het okergeel te kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje met die gave stempel!
    Veel plezier met voorlezen en zeefdrukken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart,Sarah.Hele mooie stempel.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe kaart! En kaartjes maken in foute kleuren leveren toch weer extra op...positief dus!! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Sarah,

    Een heel stijlvolle kaart werd het! Fijn dat iedereen weer zo'n verschillende ontwerpjes maakte in de kleuren die ik uitzocht...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi en leuk is je kaart geworden
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje in de kleuren okergeel en terra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan Sarah, dat achtergrondpapier is heel mooi, en de stempel mooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke stempel en wat een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje voor het kkt Sarah.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje voor het KKT!
    Wat leuk dat je gaat zeefdrukken...ben benieuwd...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geluk dat je nog een doos kleurpotloden hebt :-)
    vrolijk kaartje Sarah, krijgen we nu de volgende keer een kaart in zeefdruk? (Zo leuk om te doen, heb ook ooit eens een basisles gevolgd)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi wat iedereen ervan gemaakt heeft. Altijd verrassend weer zoals jou kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart zo! Mooi gekleurd ook. Die stempel is zo gaaf (ook duur)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje en mooie tekst erbij!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart, met leuke tekst en bijpassende afbeelding.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah