zondag 23 juli 2017

Nog een uilenkaartje # Bessentaart # Soep


Nog een kaartje dat allang op
bestemming is maar ik nog niet 
had laten zien.
( Handig zo' n wachtkamer als er
geen tijd is voor verse kaartjes ☺ ).
Een heel eenvoudig kaartje:
een mooi bloemenpapiertje,
een grappige uilenstempel en
een emboste tekst.


Gisteren van een deel van de bessen
een gelei gemaakt en daarmee
een lekkere taart gebakken.
De rest mengen we onder
 de yoghurt of bij ijs. Mmmm.


En nog  een lekkere
grote pot soep gekookt.
Vandaag komt mijn mama een portie
halen, dat vind ze altijd leuk.
Koken voor twee doet ze niet zo graag
en voor mij is het een kleine moeite om
een grote portie te maken!

Fijne zondag!

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje weer en je taart en soep zien er overheerlijk uit!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wederom een leuk kaartje en verder: eet smakelijk! Ziet er heerlijk uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Sarah.
    En wat zien soep en taart er lekker uit. Yummie...
    Onze bramencake was super simpel, een laag bramen tussen het cakebeslag en bakken maar. Zal 'm binnenkort op m'n blog zetten. Vandaag eten we pasta met bramen, kaas en walnoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er lekker uit Sarah....is ook zo leuk om te doen he! Ook je kaartje ziet er weer erg leuk uit!
    Groetjes en eet smakelijk,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel schattig kaartje, en je bessentaart en soep zien er superlekker uit ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie een mooie kaart, een lekkere taart, en verse soep het ziet er allemaal goed uit!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en wat ziet de taart en soep er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje met die uiltjes. Je bessentaart en soep zien er heerlijk uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sarah,
    als ik jouw blogposten lees, denk ik: ik moet ook vaker wat andere dingen laten zien die ik maak..
    Ik doe meer dan kaartjes maken. Vandaag een heerlijke bloemkoolschotel gemaakt en tomatensoep... die van jou ziet er heel lekker uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje en o, wat ziet die taart er lekker uit! Nu we deze week slechter weer krijgen, kriebelt het hier om nog eens wafels te bakken. Veel te lang geleden alweer...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah