donderdag 27 juli 2017

Olijfgroen hertje



Vandaag dus mijn ' fout' kaartje
voor het Kleurenkaartenteam met
olijfgroen en terracotta.
Ook een mooie combinatie. ☺
Het papier herkennen
jullie van gisteren.



Het hertje is zo lief.

Bedankt voor jullie
reacties gisteren.
Het zeefdrukken was leuk.
Het was mijn tweede keer en
nog veel te oefenen want
het is echt een vak apart.
Mijn gelukte oefendrukjes laat ik 
niet verloren gaan,
die komen vast op een kaart.
Ik heb al wat ideetjes...

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Aaah....wat een lief kaartje, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig kaartje met dat hertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad ook een mooie combinatie sarah. Lief kaartje.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ook leuk! Je terracotta lijkt op de foto erg op roze, jammer dat je sommige kleuren niet waarheidsgetrouw kunt fotograferen, he?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks mis mee zo'n foute kaart

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schattig kaartje, en mooie kleuren, misschien een nieuwe combinatie voor het KKT ? Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad ook een mooie kleurencombinatie, Sarah!
    Wat een schattig hertje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, wat is fout... je hebt er zo toch weer een heel mooi lief kaartje bij!
    Ik ben nu onderweg naar Antwerpen voor het zomeratelier bij elke. heb me pas woensdagavond ingeschreven...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah