maandag 24 juli 2017

Raf, Ollie en Wally


Vandaag stel ik drie kleine knuffels.
Deze twee vriendjes maakte ik.


Raf de giraf vind ik zelf echt
zo' n leukerd.
Hij is zo' n 12 cm groot.


Hij kreeg er gauw een vriendje 
bij: Ollie, de bonte olifant.

En dochterlief deed ook gezellig
mee en haakte 
Wally de walvis.


Al deze haakwerkjes komen uit
een tof boek dat ik leende bij de Bib.


Echt ideaal om te doen in
de vakantie!
Er staan er nog enkele op
het verlanglijstje om te maken,
maar nu ben ik bezig
aan twee grotere knuffels.
Nog drie poten en een twee staarten
en dan ga ik ze in elkaar zetten.


Zie je al wat het gaat worden?

Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. Jij bent aardig op dreef met je knuffels haken Sarah.....heel erg leuk allemaal!
    Ik ben benieuwd naar de volgende...ik zie hem niet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk, Sarah. Super mooi gemaakt en ook je dochter heeft een pracht van een knuffel gemaakt. Fijn om samen zo gezellig bezig te zijn in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Sarah! Dé manier om van je restjes wol af te komen ;).
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige knuffels heb je gemaakt, en wat leuk dat je dochter gezellig met je meehaakt en ook zo'n mooie walvis maakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig zeg! Mijn moeder heeft dat boek ook. Zij haakt er vooral de letters uit - ze maakt dan een naam als geboortecadeautje (als het geen te lange naam is, want anders wordt het een beetje zwaar). Nog veel haakplezier!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze schattig deze knuffels. Wat gezellig om samen met je dochter te haken. Aan het eind van de vakantie hebben jullie misschien het hele alfabet wel gehaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, zo'n schattige knuffels, heel mooi ! En je dochter kan het ook al zo goed ! Ben benieuwd naar de nieuwe knuffels ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo heerlijk aan de haak! Wat leuk om te doen he? Je hebt mooie knuffels gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes! En leuk dat je dochter de slag ook te pakken heeft!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Matig internet, maar ook matig weer vandaag hier in Frankrijk en daarom toch maar een poging tot een blogrondje. Dat komt goed uit, want nu zie ik meteen die gave gehaakte beesten van jou én van je dochter. Vind ze alledrie leuk, maar Wally is toch echt mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave knuffels, erg leuk zijn ze! De volgende lijken me een ezel en een aap, maar misschien heb ik het mis?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super lieve beestjes!! Ik snap dat je thuis fans hebt.
    'k Ben benieuwd naar die anderen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw zeg, wat een schatjes allemaal.
    En wat knap van je dochter!!
    Ze heeft talent zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat gaaf!! EN wat gaat dat snel! Ziet er zo vrolijk uit! Complimenten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh smelt wat zijn ze leuk!
    En zo to dat je dit OOK samen met je kinderen doet.
    Onze oudste en ik hebben vandaag op deze regenachtige dag samen stenen die we buiten vonden versierd. Ook erg leuk om te doen. Nu ik dit zo typ, zit ik te denken dat ik daar misschien maar een blogberichtje van moet maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. o, die knuffels zijn super leuk Sarah

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer dat je zo ver weg woont, anders zou ik een cursusje haken bij jou komen doen. Wat zijn de dieren geweldig. Ik kan niet kiezen en hoe de nieuwe dieren er uit gaan zien...geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah