dinsdag 18 juli 2017

Snuf, het verjaardagskado


Vorige week was het hier dubbelfeest.
De jongste werd 7 en de oudste 16!
Het blijft een bijzondere dag.
Zowel voor hen als voor mij.
Dan kijk ik terug op 
alle mooie momenten
en dan voel in me zo rijk!


Ik haakte voor hem dit konijn.
Het was Mariken die me aanstak
met haar mooie knuffels.
En echt waar het is zo leuk
om te doen!
Hij is blij met zijn konijn.
Snuf kijkt zo snoezig en heeft een
hoog knuffelgehalte.
Voor mijn dochter maakte ik iets 
helemaal anders.
Dat zien jullie morgen!

11 opmerkingen:

  1. Proficiat! Gave knuffel, snap dat die in de smaak valt!
    Grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbel feest, dus dan ook dubbel gefeliciteerd! Snuf is een geweldig cadeau. Op de foto is te zien hoe blij jouw jongste met zijn knuffel is, leuk.
    Had al zo'n vermoeden dat park Middelheim vlakbij jou zou zijn. Heerlijk zeg, zo'n prachtig (en groot) park in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk en lief, deze Snuf!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je jarige kinderen. En wat een super leuke knuffel heb je gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of dat een bijzondere dag is Sarah, alsnog gefeliciteerd en het konijn is zo leuk...daar moet je gewoon mee knuffelen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een dikke proficiat aan de jarigen ! Wat een schattig konijn, heel mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat bijzonder twee kinderen jarig op één dag!! En ik snap dat je jongste weg is van zijn cadeautje!! Leuk dat ze zo weg zijn van het zelfgemaakte.
    Fijne vakantie!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah dat is war ook, dat ze samen jarig zijn! Nog van harte proficiat met hen. Het konijn is heel gaaf. Dat zal vast wel verslavend zijn... benieuwd of je deze vakantie nog meer aan de haak bent.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd nog met de kids, heel bijzonder dat de oudste en de jongste op dezelfde dag jarig zijn. Een dag vol herinneringen. Wat ziet hij er happy uit met Snuf het konijn, knap gedaan.
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan Sarah....ziet er schattig uit!
    Gefeliciteerd met je jarige kinderen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent van alle markten thuis, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah