zaterdag 28 oktober 2017

Sarah daagt Margo uit # 1


Onze afspraakjes deze week 
waren niet alleen gezellig,
 maar ze hadden ook een bedoeling.
Vorige maand na ons vaasjeskaartje
  had ik het idee om elkaar uit te dagen 
met spulletjes die we beiden hebben.
 Margo was er direct voor!!
Een beetje zoals swappen maar dan in
een use your stuff uitvoering.
Dus we besproken wat we allebei hebben,
verdeelde blokjes papier
en het idee groeide steeds meer. 
We gaan elkaar om de twee weken uitdagen en plaatsen het op zaterdag.



Dit is de eerste uitdaging 
van mij voor Margo,
die ze twee weken geleden kreeg.
Maak een kaartje met dit papier,
ook de achterkant mag gebruikt worden,
maar deze kant moet zeker zichttbaar zijn.


Deze kaart maakte ik eerst,
maar dan had ik nog papier over.


Dat werd dan dit kaartje.
De dochters gaven de tip om
wat goud accentjes toe te voegen.

Nu ga ik gauw op Margo haar blog kijken
want daar staat de nieuwe uitdaging
en ik heb een vermoeden dat
het best wel eens een pittige kan zijn.
Als iemand van jullie de spulletjes 
ook bezit of een gedeelte ervan 
doe gezellig mee en plaats 
zaterdag 11 november 
je kaartje op je blog. 
Wij komen graag kijken!

22 opmerkingen:

  1. bijjou vandaag ook twee voor de prijs van één... Toffe kaartjes, de goudaccentjes zijn idd een heel goeie tip!
    Leuk initiatief van jou en Margootje!
    FIjn weekend en toffe herfstvakantie met de kinderen!
    PS je kaartje van gisteren vind ik schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sarah wat een leuke kaarten heb je gemaakt met onze eerste uitdaging ! Ik vond het afwachten zo leuk !!!! Spannend wat je van de uitdaging vindt die ik bedacht heb voor volgende keer ! Ik ben ook best wel benieuwd of er nog andere mensen gaan meedoen !
    De kerstbal aan het takje vind ik een erg leuk idee en de gouden sterretjes zijn ook heel mooi erbij ! Ze geven het wat feestelijk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, jullie use-your-stuff uitdaging! Jouw kaartjes zijn hartstikke leuk geworden. Las bij Margo dat je de kerstballen met de Misti hebt afgedrukt. Wat een fantastische uitvinding is dat toch, ik zou echt niet meer zonder kunnen. O ja, goeie tip trouwens van dat goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, die uitdaging van jullie.
    Deze keer heb je 2 prachtige kaartjes gemaakt en het stempelen van die kerstballen is toch best goed gelukt hoor!
    Jammer dat ik niet dezelfde materialen voor de volgende keer heb.
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee, Sarah. En ook nog eens van die leuke kaarten ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee.
    En je kaarten zijn echt heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes heb je gemaakt, geeft weer inspiratie. Die is gewoon een beetje zoek omdat ik op dit moment teveel omhanden heb (ja dat kan ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee van jou en Margot! En zo leuk om te zien wat er van gemaakt kan worden. Zo verschillend!
    Deze 2 zijn ook erg leuk geworden!Fijn weekend!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een paar leuke kaarten mee gemaakt voor je uitdaging met Margo. Goede tip van je dochters dat goud accentje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk hoor om elkaar zo uit te dagen
    leuke kaarten heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom net bij Margo vandaan en schreef al dat ik het een tof idee vind van 2 drukke dames! Je hebt mooie kaarten gemaakt Sarah en de golden touch is goed bedacht door je meisjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Mooi papier en leuke uitdaging Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zo'n uitdaging Sarah!
    Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt.
    Ik ben benieuwd naar je easelkaartje voor de volgende uitdaging!
    Ik kom net bij Margo vandaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaarten heb je gemaakt voor de uitdaging.
    Tof idee ook, zo gebruik je spulletjes waarvan je het bestaan misschien niet eens meer wist.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartjes zien er heel anders uit dan die van Margo. Maar niet minder mooi hoor!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi om te zien dat je 2 hele andere kaartjes hebt gemaakt met dezelfde spulletjes dan Margo.
    Super gedaan!
    Creatieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof om dit zo samen te doen. Dat werkt stimulerend en inspirerend. Erg leuk je kaartjes. Net als je nieuwste bericht met de foto uit het tijdschrift. Super leuk. Jaren geleden deed ik dat ook nog wel eens, nu zomaar alweer een hele tijd niet gedaan! Maar mooi, ik hou er wel van!
    bedankt voor je leuke reacties met de #useyourstuff berichten en jou deelname hieraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk hoe jullie elkaar uitdagen! Mooie kaarten heb je gemaakt; warm en gezellig! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke afspraak! Het resultaa is super!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat tof die uitdaging ! En je hebt prachtige kaarten gemaakt, leuk met die gouden accentjes ! Ik ga zo meteen bij Margo kijken ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is een heel tof idee, om elkaar uit te dagen. Dat werkt toch altijd inspirerend en motiverend hé. Jullie hebben toffe kaarten gemaakt!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah