maandag 11 december 2017

Vervolg van de zaterdagse uitdaging.


Toen ik zaterdag Margo's bericht zag,
inspireerde ze me.
Ze gebruikte al het papier 
van de uitdaging op en 
dat deed ik zaterdagmiddag ook.
Bij het papier horen mooie tekstjes,
labels en versieringen.
Dit was de eerste die ik maakte
met de overschot van de uitdaging.


Daarna maakte ik er nog twee
telkens met een lief hertje erop.


Zo leuk al dat puzzelen en 
schikken. 
Ik wou de foto' s overdag maken,
maar voor ik er erg in had 
viel de avond al.


Hier zie je ze nog eens samen.
Ik had enkel nog een mini restje over...
Heerlijk vind ik dat!



18 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Sarah. Wat je al niet met restjes kan doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heel goed, zo’n pakketje echt op gebruiken! En het levert weer leuke kaartjes op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke reeks ! tof dat je alles ineens opgebruikt hebt, dat probeer ik nu ook de laatste tijd (lukt niet altijd jammer genoeg)
    leuk hertje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke serie kaartjes heb je nog gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaarten heb je gemaakt, Knap dat je alles hebt opgemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaarten Sarah en dat hertje is echt te cute!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je met de restjes papier deze serie kaarten nog hebt weten te maken. Ze zijn heel erg leuk geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie, prachtige kleurtjes en schattige hertjes.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten, die met de hertjes stelen mij hart!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof geworden Sarah!! Soms zijn restjes zo inspirerend. Ik moet wel bekennen dat het al weer even geleden is dat ik ze maakte. Toch maar weer eens doen.
    Misschien wat kerstkaarten voor volgend jaar??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. bedankt voor je mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat een mooie serie is dit Sarah! Leuk hoe je de restjes hebt gebruikt en die hertjes zijn zo schattig.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi trio! Het lijkt ook zo mooi als alles bijpassend is.
    Fijne avond, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed idee om alles op te maken! Levert drie leuke kaartjes op. Jij weet vast wel welke ik het leukst vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk zijn ze, Sarah! Leuk dat Margo je nog weer inspireerde met jullie uitdaging.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al het papier goed gebruikt en 3 mooie kaartjes als eindresultaat.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een drietal hele leuke kaartjes Sarah....mooie details allemaal...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn weer heel mooie kaartjes, dat hertje is zo schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah